Plik microsoft.backgroundintelligenttransfer.manageme
Plik microsoft.backgroundintelligenttransfer.manageme to biblioteka współdzielona, która jest niezbędna do działania wielu aplikacji. Jeżeli podczas uruchamiania programu, został wyświetlony komunikat z błędem dotyczącym braku bądź uszkodzenia pliku microsoft.backgroundintelligenttransfer.manageme, powinieneś pobrać jego nową wersję i umieścić w katalogu instalacyjnym odpowiedniego programu. W tym celu przejrzyj wszystkie linki do pliku microsoft.backgroundintelligenttransfer.manageme, które znajdziesz poniżej. Wybierz plik z odpowiednią kategorią oraz pobierz według uznania - wersję oryginalną lub skompresowaną. Pamiętaj jednak aby skopresowaną wersję microsoft.backgroundintelligenttransfer.manageme rozpakować dowolnym programem przed skopiowaniem do katalogu aplikacji.
Typ pliku: Original manageme file
Rozmiar: 102 Kb
Kategoria : Windows 7 64bit
Pobierz plik skompresowany
lub plik oryginalny
Rozmiar: 106,5 Kb
Kategoria : Windows 7 64bit
Pobierz plik skompresowany
lub plik oryginalny
Typ pliku: Original manageme file
Rozmiar: 56 Kb
Kategoria : Windows 7 64bit
Pobierz plik skompresowany
lub plik oryginalny
Typ pliku: Original manageme file
Rozmiar: 8,5 Kb
Kategoria : Windows 7 64bit
Pobierz plik skompresowany
lub plik oryginalny
Co mam zrobić, gdy już pobiorę plik microsoft.backgroundintelligenttransfer.manageme?
Po pobraniu pliku microsoft.backgroundintelligenttransfer.manageme musisz umieścić go w odpowiednim folderze, tak aby aplikacja która go potrzebuje mogła z niego skorzystać. Aby to zrobić, wykonaj następujące czynności:
- Kliknij prawym przyciskiem myszki na ikonie programu, który wyświetlił komunikat z błędem pliku microsoft.backgroundintelligenttransfer.manageme
- Wybierz opcję "Właściwości"
- Znajdziesz tam ścieżkę do folderu, w którym zainstalowana jest aplikacja. Teraz wystarczy skopiować pobrany plik microsoft.backgroundintelligenttransfer.manageme i umieścić go w tym folderze
Problem z plikiem microsoft.backgroundintelligenttransfer.manageme nadal występuje
Masz jeszcze jedną możliwość. Jeżeli po skopiowaniu pliku microsoft.backgroundintelligenttransfer.manageme do katalogu programu błąd dotyczący tego pliku nadal się wyświetla, spróbuj skopiować go do jednego z następujących folderów:
- Dla systemów operacyjnych: Windows 95, 98, and Me - C:\Windows\System
- Dla systemów operacyjnych: Windows 2000 and NT - C:\WINNT\System32
- Dla systemów operacyjnych: Windows XP, Vista, Windows 7, Windows 8 - C:\Windows\System32